זכיתי לעזור לעמותה נפלאה בשם בית דוד, שזו עמותה לדיור בקהילה לנשים ברצף, ומנהלת מספר רב של דירות עבורן, וכל הזמן פותחים לו תקלות, המכונת כביסה התקלקלה, המזגן, התריס, וכן הלאה.
הבעיה הייתה מורכבת מ3 חלקים:
1. האחראיות לעיתים קרובות ללא אוריינטציה מחשבית וצריכות כלי פשוט ככל האפשר לפתיחת תקלה, ללא אופציה לטעויות, הכי קל שאפשר.
2. עדכון כל המנהלים הרלוונטים בהיררכיית הניהול ביחס לדירה, ולסוג התקלה.
3. אפשרות תחקור מהירה וקלה, כי למעשה הוא אף פעם לא יודע מתי המכונת כביסה כבר מראה סימני גסיסה והגיע הזמן להחליף
בחרנו ב Microsoft Planner בתור תשתית ניהול למשימות, בחרנו ב SharePoint Online עבור ניהול התכנים הנוספים, וע"מ לקסטם אפליקציה עפ מסכים הכי קלים בעולם, ומואמים לבעיות דלעיל בחנו ב Angular, ולבסוף עבור אינטגרציה מול 365, כיוון שמילא בחרנו להיות logged in התשמשנו ב Microsoft Graph API, כאשר השימוש ביוזרים של 365 מהווים חלק מיישות של דירה. את ה"שאריות" עשינו עם Microsoft Flow
אריאל רובינשטיין אוטומציה לעסקים ע"י אופיס 365, אטומציה לעסק גדול וקטן.
נהנתם? השאירו פרטים ליצירת קשר, או התקשרו כעת 054-263-4114 (גם ואצאפ)